Que no se apague nuestra Fe

Ultimo Mensaje, 25 de diciembre de 2020

“¡Queridos hijos! Les traigo al Niño Jesús que les trae la paz, Él, que es el pasado, el presente y el futuro de su vivir. Hijitos, no permitan que se apaguen su fe y la esperanza en un futuro mejor, porque han sido elegidos para ser testigos de esperanza en cada ocasión. Por eso estoy aquí con Jesús para que los bendiga con Su paz. Gracias por haber respondido a mi llamado. ”

Categorías: Noticias

Margaret · 6 enero, 2021 en 6:54 pm

This post is worth everyone’s attention. Where can I find out
more?

Amado · 14 enero, 2021 en 11:03 am

Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was
extremely long) so I guess I’ll just sum it up what
I had written and say, I’m thoroughly enjoying
your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I’m still new to the whole thing.
Do you have any recommendations for inexperienced blog writers?
I’d really appreciate it.

seriglesia · 14 enero, 2021 en 1:08 pm

Hola, gracias por su comentario, le recomiendo que no lo piense mucho solo hágalo,escriba de lo que mas le gusta, que salga de su corazón y sera recompensado, saludos

pg 1 · 16 enero, 2021 en 2:35 pm

Needed to send you a tiny observation to finally give thanks as before for these pleasing views you’ve featured above. This is unbelievably generous with you to allow extensively what exactly a few people could have advertised as an electronic book in order to make some bucks for themselves, especially since you could possibly have tried it in the event you wanted. Those good tips likewise acted as a easy way to understand that some people have the same eagerness the same as my very own to know many more in regard to this problem. Certainly there are thousands of more pleasurable times up front for folks who scan your blog.